Pompa de umflare Baseus Energy Source, neagra, CRNL040001
Presiunea in anvelope are un impact real asupra sigurantei dumneavoastra si a celorlalti utilizatori ai drumului. Verificati-le si completati daca este necesar. La fel de? Fa-o singur: in alee, parcare sau in garaj. Cu ajutorul pompei compacte si la indemana Baseus Smart Inflator Pump. Aceasta este o pompa pe care fiecare sofer ar trebui sa o aiba! Va va verifica anvelopele in doar 0,1 secunde si va dura inca 50 de secunde pentru a le umfla. Este nevoie de doar doi pasi simpli! In mai putin de un minut, vei fi gata sa pornesti la drum, fie ca mergi la supermarketul local sau intr-o vacanta de vis in afara orasului.
Specificatie
Capacitate baterie: 2500 mAh
Functionare continua timp de 30 de minute
Curent de intrare: 5V / 2.4A
Energie nominala: 27Wh
Putere: 54W
Timp de incarcare: 4-5 ore
Potrivit pentru: autoturisme, SUV-uri
Materiale: ABS + PC
Interval de lucru efectiv: 5-120 PSI (0,34-8,27 bar)
Interval efectiv de detectare a presiunii: 5-120 PSI (0,34-10,34 bar) - Depasirea acestei valori poate deteriora produsul!
Incarcarea in masina
Ai nevoie doar de o bricheta auto pentru a porni pompa - poti conecta dispozitivul la priza acestuia. Fara el, il puteti pregati pentru munca, de ex. in timpul unei escale pe drum. Nu este doar confortabil, ci si complet sigur. Acest model este echipat cu o siguranta pentru a proteja impotriva supraincarcarilor si intreruperilor de curent. Priza de bricheta este, de asemenea, protejata optim.
Constructie solida
Credem ca gadgeturile concepute pentru a intretine o masina si a sprijini functionarea acesteia in curs de desfasurare ar trebui sa fie fiabile si, prin urmare, realizate solid. Prin urmare, pompa este formata in intregime dintr-un motor metalic de inalta performanta cu magneti permanenti. Datorita structurii stabile, asigura o umflare rapida la nivelul necesar.
Dispozitivul viitorului
Solutiile utilizate in pompa Baseus garanteaza un consum mai mic de energie si mai putin zgomot. Datorita acestor caracteristici, in viitorul apropiat vor putea inlocui solutiile traditionale folosite pana acum. Este posibil deoarece designul inovator si functionarea eficienta au fost confirmate de numeroase teste efectuate pe 50.000 de mii de masini. Testele au fost efectuate pe 100 dintre cele mai populare modele de masini din lume.
Operare intuitiva
Exista activitati de intretinere a masinii pe care le puteti face singur. Exista si cei care necesita o vizita la atelier. Datorita pompei de umflare inteligente Baseus, veti economisi timp si bani necesari pentru a verifica aerul din anvelope si a le umfla. Nu stii daca poti sa o faci? Acest dispozitiv intuitiv a fost creat cu gandul la amatori. Nu trebuie sa-l configurati singur sau sa va ganditi sa setati valorile corecte. Pompa seteaza si completeaza automat presiunea in anvelope fara interventia utilizatorului. In timpul functionarii dispozitivului, dioda rosie se aprinde, procesul finalizat este indicat de lumina verde.
Functionarea pompei
Pompa este echipata cu 274 de prize mici de aer.
Politica de retur
Produsele achizitionate la distanta:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul persoana fizica are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si ambalajul original. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC Pyramid Computers & ServicesSRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.
SC Pyramid Computers & ServicesSRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Pyramid Computers & ServicesSRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaju loriginal cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.
Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.
Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : vanzari@efire.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.
Alte mentiuni legate de returnarea produselor
Nu se pot returna urmatoarele categorii de produsele:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
- Produse aduse pe comenzi speciale.
- Filtrele sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Pentru a notificarea SC Pyramid Computers & ServicesSRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul poate completa formularul de returnare produse din contul dumneavoastra.
Livrare
Toate comenzile realizate pana in ora 16 se vor pregatii si expedia in aceeasi zi, iar cele sosite dupa aceasta ora se vor finaliza in ziua urmatoare. De la primirea mesaj-ului de confirmarea a finalizarii comenzii se aplica termenul de livrare standard de 24 de ore, care poate ajunge si la maxim 48 de ore, exceptie facand perioadele cu Sarbatori Legale, promotiile Black Friday si alte perioade extrem de aglomerate la care se vor face referire pe site in momentul in care se constata ca pot interveni intarzieri.
NOTA : Magazinul online eFire.ro nu vinde in strainatate
IMPORTANT :
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare. In cazul in care agentul nu are un proces verbal ii soliciti sa scrie pe AWB starea deteriorata a cutie sau produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat.
- "Produse excelente, livrate a doua zi." - Gabi Dumitrescu
- "Foarte multumit de testerul auto" - Liviu
- "Outstanding customer service." - Jack
- "Sunteti cei mai buni! Multumesc!" - Tatiana Vasile