Politica de Retur și Garanție
Produse care nu pot fi returnate
Din motive de igienă și siguranță, nu se acceptă returul pentru următoarele categorii de produse:
-
Căști tip in-ear (cu inserție în ureche)
-
Perii de păr/barbă, aparate de tuns, aparate de igienă personală
-
Pompe de sân, vibratoare și alte articole cu contact direct cu pielea sau mucoasele
-
Lenjerie intimă, consumabile sterile
-
Powerbank-urile și acumulatorii portabili (considerați consumabile)
Produsele aduse pe comandă specială (care nu fac parte din stocul uzual) nu se pot returna.
Dreptul de retragere – persoane fizice
Conform OUG nr. 34/2014, consumatorii persoane fizice au dreptul să se retragă din contractul la distanță, fără a justifica decizia, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, clientul va suporta costul de returnare a produsului.
Condiții pentru acceptarea returului
Pentru ca returul să fie acceptat, produsul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
-
Să fie în aceeași stare în care a fost livrat
-
Să fie în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele livrate (factura, certificat de garanție, etc.)
-
Să nu prezinte urme de utilizare excesivă, deteriorări fizice (lovituri, ciobiri, zgârieturi), sau intervenții neautorizate
Produsele returnate în stare alterată care nu mai pot fi revândute ca noi, vor fi refuzate sau li se va aplica o taxă de restocare/recondiționare, în funcție de gradul de depreciere.
Produse defecte la livrare
Dacă produsul prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație la livrare:
-
Clientul are obligația de a notifica situația în scris la adresa vanzari@efire.ro în maximum 24 de ore de la primirea coletului
-
În lipsa unei notificări în acest termen, produsul va fi considerat livrat în stare conformă
Produsele nefuncționale la livrare vor fi înlocuite gratuit, doar dacă nu au fost folosite necorespunzător.
Produse defectate în perioada de garanție
Dacă un produs se defectează în perioada de garanție:
-
Acesta trebuie trimis la adresa:
Pyramid Computers Services SRL
Str. Ghioceilor nr. 5, Zurbaua, Ilfov 077097 -
Se va include copia facturii și menționarea în scris, lizibilă, a problemei constatate
Costurile de transport (dus-întors) pentru produsele trimise în garanție sunt suportate de cumpărător.
Nu intră în garanție:
-
Produsele cu defecte provocate de utilizare incorectă, expunere la șocuri mecanice, apă, temperaturi extreme sau utilizare în afara scopului prevăzut
-
Produsele cu intervenții neautorizate sau piese lipsă
Rambursarea contravalorii
Contravaloarea produsului returnat va fi rambursată în maximum 14 zile calendaristice, de la data recepționării produsului sau a unei dovezi privind trimiterea acestuia.
Returnarea banilor se face exclusiv în cont bancar, comunicat de client la adresa vanzari@efire.ro.
Rambursarea poate fi amânată până la recepția produsului returnat
Produse livrate greșit sau neconforme
Dacă produsul livrat nu corespunde specificațiilor afișate pe site:
-
Se poate returna fără costuri suplimentare
-
Clientul trebuie să notifice lipsa de conformitate în maximum 24 de ore de la livrare
Ambalaj deteriorat la livrare
Clientul are dreptul de a refuza coletul dacă ambalajul este deteriorat. În acest caz:
-
Se recomandă fotografierea coletului
-
Se va întocmi un proces-verbal împreună cu curierul în care se va menționa starea acestuia
Cum notifici returul
Clientul poate anunța decizia de retragere completând formularul de retur disponibil în contul său de client sau prin e-mail la vanzari@efire.ro.