Cauți o periuță de dinți sonică care să-ți curețe eficient dinții, să îndepărteze reziduurile alimentare și să te aducă mai aproape de un zâmbet alb ca zăpada? U3 vă va satisface așteptările. Acesta generează vibrații la o frecvență de până la 38000 de ori pe minut, garantând o spălare orală completă. Oferă 4 moduri de funcționare și 3 niveluri de intensitate, în plus, are peri DuPont de înaltă calitate și un afișaj LED practic. De remarcat este, de asemenea, timpul lung de lucru, temporizatoarele inteligente sau rezistența la apă IPX7.
Periuta de dinti vibreaza cu o frecventa de 38.000 de ori pe minut, ceea ce se traduce printr-un periaj precis si eficient. In timpul spalarii, produce o cantitate impresionanta de microbule care curata eficient spatiul dintre dinti si reduc placa. Usmile U3 oferă mai multe niveluri de intensitate și moduri de funcționare, astfel încât să îi puteți ajusta funcționarea la nevoile dvs.
Periuța de dinți sonică Usmile U3 oferă 4 moduri de funcționare, iar fiecare dintre ele vă va permite să obțineți un efect diferit. Puteți alege între modurile Curățare, Alb, Moale și Masaj. Le poți combina cu 3 grade de intensitate și astfel să folosești până la 12 moduri diferite de a te spăla pe dinți. Un afișaj LED practic va oferi informații despre modul selectat și intensitatea vibrațiilor.
Usmile U3 este echipat cu peri DuPont profesionisti, moi si ultra-subtiri, care garanteaza periajul amanuntit al dintilor si spatiul dintre ei. Perii se disting prin capetele rotunjite, astfel încât este blând cu gingiile sensibile și nu le rănește, îndepărtând în același timp reziduurile de mâncare și eliminând placa. În acest fel, vei avea grijă nu doar de sănătatea ta, ci și de un zâmbet alb, strălucitor.
Pentru a face spălatul pe dinți și mai plăcut, Usmile folosește o serie de soluții inteligente. Periuta de dinti U3 are cronometre care iti amintesc sa schimbi zona de curatat la fiecare 30 de secunde si ofera, de asemenea, un timp optim pentru spalarea dintilor. În plus, periuța de dinți reduce automat intensitatea vibrațiilor atunci când depășește un nivel sigur.
Cu Usmile U3 puteți uita să vă încărcați prea des periuța de dinți. U3 are o baterie de 2500 mAh, iar o singură încărcare asigură până la 180 de zile de utilizare. Pentru a vă încărca dispozitivul, utilizați pur și simplu portul USB-C. După 4 - 5 ore, periuța de dinți va fi din nou gata de lucru.
Periuța de dinți sonică Usmile U3 combină cu succes funcționalitatea ridicată cu designul modern. Arată extrem de stilat, este, de asemenea, ușor și la îndemână. Datorită designului său ergonomic, oferă confort în utilizare, iar rezistența la apă IPX7 vă permite să îl utilizați chiar și în timpul scăldat.
- Periuta de dinti sonica Usmile U3
- Vârf de albire x2
- Cablu de încărcare
- Manual
Producător | Fericit |
---|---|
Nume | Periuță de dinți sonică cu set de vârfuri Usmile U3 |
Model | U3 |
Frecvența vibrațiilor | Până la 38000 de ori pe minut |
Moduri de curățare | Curat, Alb, Moale, Masaj |
Niveluri de viteză | 3 |
Impermeabil | IPX7 |
Capacitatea bateriei | 2200 mAh |
Timp de incarcare | 4 - 5 ore |
Timpul de lucru | 180 de zile |
Intrare | 5V 1A |
Material | PC |
Culoare | Negru |
Politica de retur
Produsele achizitionate la distanta:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul persoana fizica are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si ambalajul original. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC Pyramid Computers & ServicesSRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.
SC Pyramid Computers & ServicesSRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Pyramid Computers & ServicesSRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaju loriginal cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.
Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.
Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : vanzari@efire.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.
Alte mentiuni legate de returnarea produselor
Nu se pot returna urmatoarele categorii de produsele:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
- Produse aduse pe comenzi speciale.
- Filtrele sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Pentru a notificarea SC Pyramid Computers & ServicesSRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul poate completa formularul de returnare produse din contul dumneavoastra.
Livrare
Toate comenzile realizate pana in ora 16 se vor pregatii si expedia in aceeasi zi, iar cele sosite dupa aceasta ora se vor finaliza in ziua urmatoare. De la primirea mesaj-ului de confirmarea a finalizarii comenzii se aplica termenul de livrare standard de 24 de ore, care poate ajunge si la maxim 48 de ore, exceptie facand perioadele cu Sarbatori Legale, promotiile Black Friday si alte perioade extrem de aglomerate la care se vor face referire pe site in momentul in care se constata ca pot interveni intarzieri.
NOTA : Magazinul online eFire.ro nu vinde in strainatate
IMPORTANT :
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare. In cazul in care agentul nu are un proces verbal ii soliciti sa scrie pe AWB starea deteriorata a cutie sau produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat.
- "Produse excelente, livrate a doua zi." - Gabi Dumitrescu
- "Foarte multumit de testerul auto" - Liviu
- "Outstanding customer service." - Jack
- "Sunteti cei mai buni! Multumesc!" - Tatiana Vasile