Carcasa Rack Extern Hard Disk / SSD 2.5", USB 3.0, hdd sata 3, transparent-negru
Serviti oriunde v-ati afla
Gosund SP111 este o priza inteligenta de 3680 W cu mufa UE. Printr-o aplicatie, putem controla iluminatul sau alte dispozitive casnice direct din aplicatia de pe smartphone-ul nostru. Folosind aplicatia Smart Life (aplicatia Tuya) (pentru descarcare gratuita pe Android si iOS). Odata ce produsul este conectat la reteaua locala si adaugat la aplicatia noastra, il putem controla de oriunde din lume unde avem acces la Internet. Produsul poate fi atribuit in aplicatie multor utilizatori, astfel incat dispozitivul sa poata fi controlat de toti membrii gospodariei.
Dispozitivul functioneaza cu cele mai recente sisteme: IFTTT, Amazon Alexa si Google Home
Usor de folosit
Aplicatia Smart Life, pe langa pornirea/oprirea dispozitivului standard, ofera si crearea de planuri de actiune pentru dispozitive individuale, datorita carora poate porni/opri automat dispozitivele conectate la anumite ori. In aplicatie putem urmari consumul curent de energie al dispozitivelor, tot pe diagrame. Dispozitivele Gosund functioneaza numai in retele WLAN de 2,4 GHz.
Datorita aplicatiei, puteti planifica functionarea dispozitivelor din locuinta dvs. (inclusiv lampi), astfel incat acestea sa simuleze prezenta unui rezident, care poate speria un potential hot.
Design ergonomic
Mufa Gosund SP111 este fabricata din materiale de cea mai inalta calitate. Datorita dimensiunilor reduse, il putem folosi eficient in diverse tipuri de prize, in comparatie cu alte prize, a fost proiectat cu atentie pentru a nu pierde spatiu. Stecherul a fost, de asemenea, echipat din fabrica cu prize conectate, astfel incat sa fie sigur pentru copii. Este certificat ROHS si CE, carcasa este sigura si rezistenta la foc.
Inclus
mufa SP111
Manual de utilizare in poloneza
Specificatie:
Producator Gosund
Model SP111
Priza europeana
Dimensiuni 7,9 x 4,8 x 4,6 cm
Tensiune 230V
Curent maxim 16A
Putere maxima 3680 W
Conectivitate WiFi (2,4 GHz)
Precizie de masurare 0,1 kWh
Aplicatia TuyaSmart, Gosund
Compatibilitate IFTTT, Amazon Alexa si Google Home
Greutate 18,1 g
LED de indicare a starii
Comutator temporizator Da
Masurarea consumului de energie Da
Politica de retur
Produsele achizitionate la distanta:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul persoana fizica are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si ambalajul original. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC Pyramid Computers & ServicesSRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.
SC Pyramid Computers & ServicesSRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Pyramid Computers & ServicesSRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaju loriginal cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.
Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.
Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : vanzari@efire.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.
Alte mentiuni legate de returnarea produselor
Nu se pot returna urmatoarele categorii de produsele:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
- Produse aduse pe comenzi speciale.
- Filtrele sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Pentru a notificarea SC Pyramid Computers & ServicesSRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul poate completa formularul de returnare produse din contul dumneavoastra.
Livrare
Toate comenzile realizate pana in ora 16 se vor pregatii si expedia in aceeasi zi, iar cele sosite dupa aceasta ora se vor finaliza in ziua urmatoare. De la primirea mesaj-ului de confirmarea a finalizarii comenzii se aplica termenul de livrare standard de 24 de ore, care poate ajunge si la maxim 48 de ore, exceptie facand perioadele cu Sarbatori Legale, promotiile Black Friday si alte perioade extrem de aglomerate la care se vor face referire pe site in momentul in care se constata ca pot interveni intarzieri.
NOTA : Magazinul online eFire.ro nu vinde in strainatate
IMPORTANT :
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare. In cazul in care agentul nu are un proces verbal ii soliciti sa scrie pe AWB starea deteriorata a cutie sau produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat.
- "Produse excelente, livrate a doua zi." - Gabi Dumitrescu
- "Foarte multumit de testerul auto" - Liviu
- "Outstanding customer service." - Jack
- "Sunteti cei mai buni! Multumesc!" - Tatiana Vasile