Tester auto, diagnoza JOBD (vehicule japoneze) / OBDII / EOBD (vehicule europene) Auto Diagnostic Scanner AUTOPHIX
Pret redus

Tester auto, diagnoza JOBD (vehicule japoneze) / OBDII / EOBD (vehicule europene) Auto Diagnostic Scanner AUTOPHIX

324,39 RON 345,10 RON -6%
cu TVA Termen de livrare: 24 ore
 In stoc
 

Achizitii securizate

 

Livrare rapida

 

14 zile retur

Descriere

Scanare JOBD pentru vehicule japoneze!!

Scanare EOBD pentru vehicule europene!!

Testeaza rapid vehicule japoneze (16PIN): TOYOTA HONDA DAIHATSU MITSUBISHI MAZDA NISSAN SUZUKI SUBARU.

Suporta protocoalele OBD II: CAN, J1850 PWM, J1850 VPW, ISO9141 si KWP2000

Un mod usor de a economisi bani si timp. Afla inainte de a merge la service care este problema semnalata de masina ta. Testeaza toate modelele auto intre 2002 si 2018 care au mufa ODB2.

Nu are baterii, se poate tine in torpedou si folosi ori de cate ori este necesar. Nu necesita conectarea la un laptop, dispozitivul avand ecran LCD pentru afisarea informatiilor.

Nu arata doar codul de eroare ci si la ce se refera acel cod.

Poate citi si sterge codurile de eroare, anularea semnalizarii in bord a service-ului.

Functii OBDII & EOBD
Citeste si sterge codurile de eroare: coduri generice, coduri in asteptare, coduri specifice producatorului.
Citeste fluxul live de date
Afiseaza datele de blocare a cadrelor
Afiseaza starea de pregatire pentru I / M
Functie de feedback
Obtine informatii despre vehicul (VIN, CIN si CVN)

Suporta actualizare online

Gama de diagnosticare
Functioneaza pe majoritatea autovehiculelor dupa 1996 pana in prezent (OBD II & CAN)
Suporta toate protocoalele OBD II: CAN, J1850 PWM, J1850 VPW, ISO9141 si KWP2000.

Suporta lista de masini
1. America: (include Brazilia)
Aveti nevoie de obd2 standard si functioneaza pe masini dupa 2000
 Chrysler, Ford, GM, Jeep

2. Europa:
Aveti nevoie de obd2 standard si functioneaza pe masini din 2003 pana acum
Alfa Romeo, SAAB, Acura, Opel, Audi, Seat, Peugeot, Renault, Dacia
Bentley, Skoda, Daewoo, Benz, Daihatsu, Land Rover
BMW, Citroen, Volvo, Fiat, VW, Ford, Jaguar, Lexus

3. Asia: (include Australia)
Masini japoneze Aveti nevoie de obd2 standard, si functioneaza pe masini din 2006 pana acum
KIA, Isuzu, Honda, Mitsubishi, Hyundai, Mazda, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Fisa tehnica

OM127

Livrare si retur

Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
 Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul persoana fizica are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 
 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit)  si ambalajul original. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate:
 Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC Pyramid Computers & ServicesSRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.
 SC Pyramid Computers & ServicesSRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Pyramid Computers & ServicesSRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaju loriginal cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.

Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.

Returnarea produselor cu defecte

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : vanzari@efire.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Nu se pot returna urmatoarele categorii de produsele:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
- Produse aduse pe comenzi speciale.

- Filtrele sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.

 In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Pentru a notificarea SC Pyramid Computers & ServicesSRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul poate completa formularul de returnare produse din contul dumneavoastra.

Livrare

Toate comenzile realizate pana in ora 16 se vor pregatii si expedia in aceeasi zi, iar cele sosite dupa aceasta ora se vor finaliza in ziua urmatoare. De la primirea mesaj-ului de confirmarea a finalizarii comenzii se aplica termenul de livrare standard de 24 de ore, care poate ajunge si la maxim 48 de ore, exceptie facand perioadele cu Sarbatori Legale, promotiile Black Friday si alte perioade extrem de aglomerate la care se vor face referire pe site in momentul in care se constata ca pot interveni intarzieri.

NOTA : Magazinul online eFire.ro nu vinde in strainatate

IMPORTANT :

    Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare. In cazul in care agentul nu are un proces verbal ii soliciti sa scrie pe AWB starea deteriorata a cutie sau produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat. 

Clienti multumiti

  • "Produse excelente, livrate a doua zi." - Gabi Dumitrescu
  • "Foarte multumit de testerul auto" - Liviu
  • "Outstanding customer service." - Jack
  • "Sunteti cei mai buni! Multumesc!" - Tatiana Vasile