Priza inteligenta Gosund SP1, Wi-Fi, 16A, monitorizare consum energie, timer, Smart Life, Tuya, INN-018509
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Nou

Priza inteligenta Gosund SP1, Wi-Fi, 16A, monitorizare consum energie, timer, Smart Life, Tuya, INN-018509

63,62 lei Cu TVA

53,46 lei Fara TVA

Termen de livrare: 24 ore
check In stoc
Achizitii securizate
Livrare rapida
14 zile retur
Descriere

Priza inteligenta Gosund SP1, Wi-Fi, 16A, monitorizare consum energie, timer, Smart Life, Tuya 

 

Gosund SP1 este o priza inteligenta cu mufa UE. Prin intermediul aplicatiei, puteti controla iluminatul sau alte dispozitive casnice. Folosind aplicatia Smart Life (aplicatia Tuya) (gratuita pe Android si iOS).
 

 

Odata ce produsul este conectat la reteaua Wifi si adaugat la aplicatia SmartLife din telefon, il putem controla de oriunde daca exista acces la Internet. Dispozitivul functioneaza cu cele mai recente sisteme: IFTTT, Amazon Alexa si Goggle Assistant.

Dimensiuni 8 x 7,5 x 7 cm.

Tensiune 230V.

Putere 0,40 W.

Max. putere: 3680 W - 16A.

Comunicare WiFi (2,4 GHz).

Precizia masurarii 0,1 kWh.

APP Smart Life (aplicatia Tuya).

Functii suplimentare Masurarea consumului de energie + Functia Timer.

Greutate 130 grame.

 

 

Fisa tehnica
INN-018509
6972391280023
Livrare si retur
Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
 Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul persoana fizica are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 
 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit)  si ambalajul original. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate:
 Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC Pyramid Computers & ServicesSRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.
 SC Pyramid Computers & ServicesSRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Pyramid Computers & ServicesSRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaju loriginal cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.

Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.

Returnarea produselor cu defecte

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : vanzari@efire.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Nu se pot returna urmatoarele categorii de produsele:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
- Produse aduse pe comenzi speciale.

- Filtrele sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.

 In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Pentru a notificarea SC Pyramid Computers & ServicesSRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul poate completa formularul de returnare produse din contul dumneavoastra.

Livrare

Toate comenzile realizate pana in ora 16 se vor pregatii si expedia in aceeasi zi, iar cele sosite dupa aceasta ora se vor finaliza in ziua urmatoare. De la primirea mesaj-ului de confirmarea a finalizarii comenzii se aplica termenul de livrare standard de 24 de ore, care poate ajunge si la maxim 48 de ore, exceptie facand perioadele cu Sarbatori Legale, promotiile Black Friday si alte perioade extrem de aglomerate la care se vor face referire pe site in momentul in care se constata ca pot interveni intarzieri.

NOTA : Magazinul online eFire.ro nu vinde in strainatate

IMPORTANT :

    Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare. In cazul in care agentul nu are un proces verbal ii soliciti sa scrie pe AWB starea deteriorata a cutie sau produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat. 

Clienti multumiti
  • "Produse excelente, livrate a doua zi." - Gabi Dumitrescu
  • "Foarte multumit de testerul auto" - Liviu
  • "Outstanding customer service." - Jack
  • "Sunteti cei mai buni! Multumesc!" - Tatiana Vasile